De vanligaste frågarna finner du svar på nedan
I det fall du mottar en faktura vars innehåll du inte känner igen uppmanar Great Week AB dig att kontakta det företag som står som leverantör av produkt/tjänst angivet på fakturan. Ta skyndsamt del av vilka uppgifter som är registrerade samt hur fakturaköpet är bekräftat. Kontaktuppgifterna till företaget/butiken finner du i mitten av fakturan. Great Week AB kan pausa en faktura under utredning.
Great Week AB hanterar endast fakturor för våra kunders räkning, inte leveranser eller reklamationer. En faktura skapas i samband med att en beställning läggs. Då faktura och varor skickas separat kan det leda till att endera kommer något efter. Vid fel eller uteblivna varor/tjänster kontakta direkt företaget där beställning gjorts. Kontaktinformation finns förtryckt på fakturan.
Ett nekat köp kan bero på flera olika saker men främsta anledningen brukar vara att du som kund inte uppfyller något av nedanstående kriterier som krävs för att kunna genomföra ett fakturaköp. Anledningar till ett nekat köp kan vara följande:
Överstiger butikens maxbelopp för faktura/delbetalning
Ålder, kunden måste vara över 18 år
Inkomst, en årsinkomst på minst 177 000 kr
Medborgarskap, kunden måste ha svenskt medborgarskap